Follow us

Molos Hotel & Restaurant | Reception

Κρατησεις

Στείλτε το αίτημά κράτησης σας

Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε την παρακάτω φόρμα για να μας στείλετε ένα αίτημα κράτησης. Θα λάβετε την απάντηση μας αφού εξετάσουμε του αίτημα σας.

Πολιτικές

Κρατήσεις

  • Aφού λάβουμε την αίτηση κράτησή σας θα σας αποσταλεί μια αίτηση πληρωμής.
  • Προκειμένου να ολοκληρωθεί η κράτησή σας, απαιτείται προκαταβολή, η οποία θα είναι 25% του συνολικού κόστους της διαμονής σας.
  • Η κατάθεση πρέπει να πληρωθεί μέσα σε 4 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή της αίτησης πληρωμής. Θα κρατηθεί η διαθεσιμότητα μόνο για την εν λόγω περίοδο 4 ημερών.

Check In

  • 15:00 μέχρι τις 23:00 – Αν φτάσετε νωρίς και το δωμάτιο σας είναι κενό και έτοιμο μπορείτε να μπείτε, σε αντίθετη περίπτωση, μπορούμε να φυλάξουμε ευχαρίστως τις αποσκευές σας.
  • Το υπόλοιπο της πληρωμής σας πρέπει να πληρωθεί κατα το check-in.

Check Out

  • Έως τις 11:00

Παιδιά

  • Διατίθεται κρεβάτι μωρού (παρκοκρέβατο) κατόπιν αιτήματος χωρίς επιπλέον χρέωση για παιδί έως 2 ετών.

Πληρωμές

  • Το υπόλοιπο της πληρωμής σας πρέπει να πληρωθεί με την άφιξη.
  • Δεχόμαστε μετρητά, τραπεζική κατάθεση και Western Union.

Ακυρώσεις

  • Ακυρώσεις θα γίνονται δεκτές μόνο μέσω email sto molos.hotel@gmail.com
  • Αιτήσεις ακύρωσης που γίνονται 21 ή περισσότερες ημέρες από την προγραμματισμένη ημερομηνία άφιξής σας θα επιστρέφεται όλο το ποσό της προκαταβολής μείον τυχόν έξοδα τραπεζικής μεταφοράς / χρήματα.
  • Αιτήσεις ακύρωσης εντός 21 ημερών δεν θα λάβουν καμία επιστροφή.
  • «Μη-εμφάνιση» δεν θα λάβουν επιστροφή χρημάτων.

Πρόωρες αναχωρήσεις

  • Εάν για οποιονδήποτε λόγο η αναχώρησή σας είναι νωρίτερα από ότι είχε προγραμματιστεί, θα χρεωθείτε το 50% του υπόλοιπου της διαμονής. Εάν το υπόλοιπο της διαμονής είναι μικρότερο από το κόστος μιας μόνο νύχτας, θα χρεωθείτε ολόκληρη τη νύχτα.

Καθαριότητα

  • Το δωμάτιο σας καθαρίζεται επιμελώς πριν από την άφιξη σας, και διαθέτουν καθαρά κλινοσκεπάσματα και πετσέτες μπάνιου.
  • Καθαρίζουμε τα δωμάτια σε καθημερινή βάση.
  • Αλλάζουμε τις πετσέτες σας κάθε δύο ημέρες.
  • Αλλάζουμε τα σεντόνια σας κάθε τέσσερις μέρες.

Γενικές Πολιτικές

  • Δεν δεχόμαστε κατοικίδια
  • Λειτουργεί αυστηρή πολιτική όπου απαγορεύεται το κάπνισμα μέσα στα δωμάτια και διαμερίσματα. Επιτρέπεται στα μπαλκόνια.